Friday, August 21, 2009

PUASA.....1 ramadhan 1430h = 21 OGOS 2009

hye all...

waaaaa pejam celik pejam celik da nak masok bln ramadhan kan...erm..posa da abeh ganti belom hahaha kalu nak ganti tu xde maknanya dah terlewat sgt2..so da ready ke nak posa neh????hehehe...ready ke x kita kene gak la posa pada yg da cukup umo tu bermaksod da tanggung dosa sendiri beb...tu WAJIB tau kita posa so xleh nak ngelat la...aku ni pun kira ok la sbb disamping mendekatkan diri kepada ALLAH (cewah...ye ke...) boleh gak la mendietkan badan ni ha...aku nak kurus smpai 55kg je...(boleh ke???) kene cuba la...insyaallah...chaiyok chaiyok..doa la aku kearah kejayaan k...aku rasa mgkin boleh kot sbb bln posa ni da ade beb jadula meeting yg terang2 dua minggu turut2 de meeting..waaaaaaaaaaaaaa bila masa aku nak buka posa kat kg neh..huhuhuhu..betapa kesian nya aku ngan opismate aku berserta ngan pegawai2 aku tuh....jom reramai buka posa kat opis.......(ops..bila bln posa tingat pada en.al fariz officer aku gak la yg g DPA) selalu gak buka posa kat opis time dia belom kawen..huhuhu....

ok la aku pun xtau nak merapu ape lagik...so selamat berpuasa semua...!!!


ps::::ayuh cik nita kita berdiet bulan posa neh......!!!!

moral=>dibulan RAMADHAN ni berbuat pahala la kita semua ye....

No comments:

Post a Comment